fredag 12. november 2010

Legebesøk

Ja, så har jeg endelig bitt i det sure eplet og fått time hos legen i dag. Etter 3 uker med vekslende feber, hoste, tett nese, hodepine og slapphet, begynner jeg å bli mektig lei. Har ikke tid til å være syk, er så mye "MÅ GJØRES"-ting som har hopet seg opp til en gigantisk uoverkommelig haug nå. Kjenner jeg mister motet litt når jeg tenker på hvor kort tid det er igjen til EKSAMEN og JUL.

Heldigvis er lillesnuppa endelig blitt frisk etter å ha hatt ørebetennelse og lufteveisinfeksjon. Desverre har penicillin ikke bare fordeler, så nå er hun full av utslett i stede.
Er bare skjeleglad for at jeg har en så snill og flott mann som gir meg sykepleie og passer på at ungene får mat, kommer seg på skole og barnehage, og at dem ellers har det dem trenger.



Tegneserien fant jeg her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar