lørdag 30. juni 2012

Retrovesk endelig in the making

Har hatt planer om å lage meg ei skulderveske i laaaang tid nå, men det har liksom aldri blitt noe av.
MEN, nå har jeg endelig kommet meg i gang, har skaffet alt av materialer og utstyr som jeg trenger, så nå blir det forhåpentligvis veske på meg.
Materialer:

  • en liten rest med rød skai
  • 2 stk LP-plater fra fretex
  • Glidelås, 25cm
  • poplin som fòrstoff


Det blir spennende å se om jeg kommer i mål med dette prosjektet. Har en generell ide om hvordan jeg vil at vesken skal se ut, men har ikke helt klart for meg hvordan jeg skal komme meg fra idè til ferdi veske.


Første utfordring:
Sy glidelås. Dette vil bli første gang jeg har fremme glidelås-trykkfoten til maskina mi og første gang jeg skal sette glidelås i noe som helst.
Oppdatering i prosjektet vil komme med sporadiske mellomrom. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar